فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس .

فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس

انواع ظروف یکبار مصرف

امروزه روز زندگی ما به ظروف یکبار مصرف وابستگی شدیدی پیدا کرده  است ؛ برای مثال بسیاری از خوراکی هایی که از سوپر مارکت ها، رستوران ها خریداری می کنید یا نذورات خود استفاده می کنید داخل ظرف یکبار مصرف به شما ارئه می شود.

به طور کلی همه ظروف یکبار مصرف موجود در بازار شبیه به هم نیستند و برای خریداری کردن آن‌ها باید اطلاعات کاملی جمع‌آوری نمود با ما همراه باشید تا تمام نکات مربوط به انواع ظرف یکبار مصرف را زیر ذره‌بین قرار دهیم.

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف

ظرف یکبار مصرف pp : این علامت را اگر در انتهای ظرف یکبار مصرف به خصوص لیوان یکبار مصرف مشاهده کردید این علامت نشان می دهد که شما می توانید مایعات و غذاهای گرم را با خیال نسبتا آسوده مصرف کنید که البته همانطور که گفته شد فقط در مواقع ضروری. لیوان های یکبار مصرف و ظرف ماست را از جمله کاربردهای این نوع می توان دانست.

ظرفهای با علامت PET: ظرفهایی که این علامت را دارند از پلی اتیلن ساخته شده اند.این ظروف بسته بندی به شدت در دمای بالا سرطان زا هستند و فقط در مواردی که یکبار مصرف باشند مثل پک سس یا بطری یکبار مصرف آب استفاده می شوند. این ظروف نباید جلوی نور خورشید یا تحت حرارت قرار گیرند.

ظروف کاغذی یکبار مصرف
دسته دیگری از ظروف یکبار مصرف ظروف کاغذی هستند که البته رایج ترین و به نوعی اصلی ترین نوع آن ها لیوان ها و بشقاب های کاغذی هستند که آن ها هم طبیعی هستند و برای سلامتی ضرری ندارند ولی از قیمت بالایی برخوردار هستند.

این امکان در فروشگاه ما وجود دارد که طرح دلخواه خود را با هماهنگی به شماره های پشتیبانی وبسایت ارسال کنید تا روی لیوان های کاغذی چاپ شود و به عنوان یکی سورپرایز در مراسم های خود از این لیوان ها با طرح دلخواه خود استفاده کنید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی
این مدل از ظروف به صورت ظرف های تک پرس و دو پرس رایچ هستند با درب های جداگانه کاغذی. هنوز ضرری از جانب این گونه ظرف ها گزارش نشده است به جز اینکه مقداری از آلومینیوم موجود در ظرف جذب غذا می شود و میزان زیاد آلومینیوم برای بدن در بلند مدت ضرر دارد.

 

ادامه مطلب : انواع ظروف یکبارمصرف

شما می توانید برای سفارش انواع ظروف بسته بندی  یکبارمصرف با شماره های زیر در ارتباط باشید:

09015933901

02165735947


برچسب: ظروف یکبارمصرف، ظروف بسته بندی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۱۰ توسط:مبینا سرمدی موضوع: نظرات (0)