فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس .

فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس

بررسي انواع مشتري

1. مشترياني كه ارتباطشان را حفظ ميكنند

معمولا مشتريان از كانال‌هاي مختلف سعي مي‌كنند ارتباط‌‌شان با شما را حفظ كنند. در نتيجه بهتر است شما هم ارتباط خود را تقويت كنيد. براي اين منظور، بايد در كانال‌هاي مختلف، محتواي باكيفيت بگذاريد.

2. مشترياني كه نظر مي‌دهند
مشتريان قبل از خريد، نظرات و بازخوردهاي افرادي كه از برند شما استفاده كرده‌اند، را جويا مي‌شوند. اين بازخوردها بسته به تجربه مشتري، ممكن است مثبت يا منفي باشد.

3. مشتريان محصولات تخفيف خورده
معمولا اين نوع از مشتريان، فقط به دليل قيمت تخفيف خورده يك محصول تصميم به خريد مي‌گيرند و به احتمال خيلي زياد آن را با قيمت معمول خريداري نخواهند كرد. در صورت برخورد صحيح با اين نوع از انواع مشتري بالقوه، مي‌توانيد آنها را به مشتريان وفادار تبديل كنيد.

4. مشتريان هيجاني
ابن نوع از مشتريان از قبل براي خريد محصولات و خدمات شما برنامه ريزي نكرده‌ و در لحظه تصميم به خريد مي‌گيرند. نحوه برخورد با اين نوع از مشتريان چگونه است؟ ابتدا بايد يك مسير هموار براي خريد آنها مهيا كنيد. تمامي موانع را از سر راهشان برداشته و سفر خريد را به يك سرسره لغزنده تبديل كنيد.

شما ميتوانيد براي ثبت سفارش به سايت پاسكوپلاس مراجعه نماييد.


برچسب: سلفون صنعتي، سلفون پالت پيچ، سلفون صنعتي پاسكوپلاس، سلفون مبلي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۲۳:۳۰ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

تفاوت ليوان كاغذي تك جداره و دو جداره

تفاوت كليدي ليوان كاغذي تكجداره با دوجداره وابسته به نوع ساخت و لايه‌هاي به كار رفته در آن‌هاست و در ادامه اين تفاوت‌ها را توضيح مي‌دهيم.

تفاوت در ساختار

اصلي‌ترين تفاوت ليوان كاغذي تكجداره با دو جداره در ساختار آن‌هاست. ليوان‌هاي تكجداره از يك ورق كاغذ ساخته مي‌شوند. اين ورق كاغذ به شكل دايره بريده مي‌شود و سپس با استفاده از دستگاه قالب‌زن به شكل ليوان در مي‌آيد. در نهايت آن را با يك لايه نازك ضد آب (معمولا پلي اتيلن) مي‌پوشانند.

براي ليوان كاغذي دوجداره فرايند مشابهي طي مي‌شود و بين دو لايه كاغذ، يك لايه محافظ به كار مي‌رود. دايره كوچكتر داخل دايره بزرگتر قرار مي‌گيرد تا فضايي براي لايه عايق ايجاد شود. در نهايت اين دو لايه را با گرما و فشار به يكديگر متصل مي‌كنند.

تفاوت در نوع استفاده

تفاوت در نوع استفاده نشان مي‌دهد كه نمي‌توان گفت كدام ليوان بهتر است و به دليل كاربرد منحصر‌به‌فرد خود، هركدام طرفداران خود را دارند. ليوان تكجداره معمولا براي سرو نوشيدني‌هاي سرد مانند نوشابه، آبميوه يا آب استفاده مي‌شود. اين ليوان در صورتي براي نوشيدني‌هاي گرم مناسب است كه در مقدار كم سرو شده و در مدت زمان كوتاه مصرف شود. بنابراين ليوان كاغذي تكجداره اغلب در فست‌فودي‌ها، پيك‌نيك‌ها و مصارف شخصي كاربرد دارند.

ليوان دو جداره نيز براي سرو تمامي نوشيدني هاي مناسب است، اما به دليل قيمت بالاتر براي نوشيدني‌هاي سرد توصيه نمي‌شوند. بنابراين از ليوان دوجداره معمولاً در كافي شاپ‌ها براي سرو نوشيدني گرم و يا براي سرو نوشيدني براي مدت زمان طولاني‌تر استفاده مي‌شود.

تفاوت ليوان كاغذي تكجداره با دو جداره در قيمت

ليوان تكجداره به دليل ساخت ساده‌تر، عموماً از ليوان دوجداره ارزان‌تر است. البته اگر به كاربرد اين ليوان‌ها دقت نكنيم و براي نوشيدني‌هاي گرم از ليوان تكجداره استفاده كنيم ممكن است اين امر منجر به نشتي از ليوان و هدر رفتن نوشيدني شود و هزينه اضافي داشته باشد. بنابراين بسته به نياز و كاربرد، ليوان مناسب خود را انتخاب كنيد.

 

شما ميتوانيد براي ثبت سفارش يه سايت پاسكوپلاس مراجعه نماييد.


برچسب: ليوان كاغذي، ليوان كاغذي تك جداره، ليوان 220 سي سي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۳:۳۹ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

روش هاي پيشنهادي تربيت فرزند

در سال هاي كودكي براش تبلت و موبايل نگيريد (چون باعث تاخير در رشد مغز، اختلال خواب، چاق شدن، كاهش هوش هيجاني، و كاهش توان تمركز و يادگيري ميشود).
گاه و بيگاه بي دليل فرزند خود را بغل كنيد و ببوسيد (تا حس كند خودش براي شما ارزشمند است، نه نمره و دستاوردهايش).
اشتباهش را راحت ببخشيد (نگذاريد بخاطر ترس از شما پنهان كاري كند يا دروغ بگويد).
تنبيه و تهديدش نكنيد، چه فيزيكي چه زباني (چون از مهم ترين عوامل افسردگي تنبيه بدني در كودكي ست،همچنين از او آدمي مضطرب، وسواسي، لجباز و فراري نميسازيد).
با كسي مقايسه اش نكنيد ( چون هيچكس از آينده كارها و استعدادها خبر دار نيست).


از كودكي در كارهايش تاكييد كه او مي تواند (اين جمله را از شما بشنود احساس ناتواني در او خنثي مي شود).
خودتان شخصا به درس و مشق هايش رسيدگي كنيد (تحقيقات نشان داده اين بچه ها در مدرسه موفق تر و در گرفتن نمرات نتيجه بهتري ميگرد).
در حد توان برايش قصه و داستان بگوييد (تا هم باعث نزديك شدن شما به همديگر بشود و قدرت خلاقيت و تصوير سازي اش بيشتر شود).
خوبي هايش را بزرگ و بدي هايش را كوچك جلوه دهيد (تا بفهمد اگر اشتباه كرده زندگي به آخر نرسيده و اشتباهش قابل اصلاح و گذرا است).
اجازه ندهيد كسي با ظاهرش شوخي كند (عزت نفس و تصور ذهني اش از خودش را حفظ كنيد).

 

شما ميتوانيد براي ثبت سفارش محصولات به سايت پاسكوپلاس مراجعه نماييد.


برچسب: ليوان كاغذي، ليوان كاغذي تك جداره، ليوان 220 سي سي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۷:۰۴ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)