فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس .

فروشگاه اینترنتی پاسکوپلاس

گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

۱- نخل اریکا: جالب است بدانید نخل اریکا یا نخل پروانه (Areca Palm or Butterfly Palm) از انواع نخل های زینتی است که در تحقیقات ناسا درباره‌ی گیاهان تصفیه کننده هوا در منزل توانست رتبه اول را کسب کند. همچنین در تحقیقات دکتر ولترتون مشخص شد که بیشترین تاثیر در حذف فرمالدهید از محیط توسط نخل اریکا صورت گرفته است.

2- نخل شامادورا یا نخل بامبو: نخل شامادورا در رتبه بندی گیاهان تصفیه کننده هوا از نظر ناسا، جایگاه سوم را برای از بین بردن سم فرمالدهید دارد. پس نخل شامادورا یک گیاه مناسب برای از بین بردن سموم محیط زندگی شما محسوب می‌شود.

3- سرخس: سرخس را می‌توان به عنوان بهترین گیاه تصفیه کننده هوا در از بین بردن سم فرمالدهید معرفی کرد. سرخس به طور قابل توجهی نسبت به بقیه گیاهان، می‌تواند در یک ساعت سموم موجود در هوا را از بین ببرد.

4- آگلونما: این گیاه نیز یکی از گیاهان تصفیه کننده هوا در منزل است و در زمان کم، سموم بیشتری را از بین می‌برد. نوع بلک این گیاه بسیار کم توقع است و نور کم و سایه را تحمل می‌کند. البته گونه‌های رنگی آگلونما با داشتن نور مناسب گزینه زیباتری به حساب می‌آیند.

5- سانسوریا: سانسوریاها گیاهان بسیار بادوامی هستند که توانایی دفع اکثر سموم را دارند و جز گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی می‌باشند. این گیاهان هنگام شب درست برعکس اکثر گیاهان دی‌اکسید کربن را جذب و اکسیژن متصاعد می‌کنند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در اتاق خوابتان می‌باشند.

 

شما میتوانید برای استعلام موجودی و ثبت سفارش به سایت پاسکوپلاس مراجعه کنید.


برچسب: لیوان کاغذی تک جداره، لیوان کاغذی 220 سی سی، لیوان تک جداره 220 سی سی، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۳۰ توسط:مبینا سرمدی موضوع: نظرات (0)