فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس .

فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس

عوامل تاثير گذار بر قيمت سلفون

استرچ كه آن را با نام سلفون بسته‌بندي نيز مي‌شناسند،  از لحاظ كيفيت در سطح هاي متفاوتي امروزه روز توليد و عرضه مي شوند. همچنين سلفون از نظر ضخامت و عرض نيز مدل هاي گوناگوني دارد. همين موارد مي‌تواند تا حد بسيار زيادي در قيمت سلفون  تاثير گذار باشد.

بدون‌شك شما با خريد استرچ مي‌توانيد بسته‌بندي انواع محصولات را كه در نظر داريد، به راحت‌ترين شكل ممكن انجام داده و از طرفي از آن‌ها به‌خوبي محافظت كنيد. استرچ ها داراي مقاومت بالايي بوده و در برابر عوامل همانند ضربه،خراشيدگي و يا سوراخ شدگي كاملاً مقاوم هستند.

عوامل تاثيرگذار بر قيمت سلفون
همانطور كه مي دانيد، قيمت سلفون براساس موارد مختلفي متفاوت است. ما در اين بخش از مقاله برخي از اين موارد را مورد بررسي قرار داده ايم:

1. فرايند ساخت استرچ
فرايند ساخت سلفون يكي از مهم‌ترين عواملي است كه مي‌تواند باعث افزايش قيمت سلفون و يا كاهش قيمت شود. اگر از روش ذوب مواد اوليه و فرآيند اكسترود استفاده شود، قيمت سلفون بالاتر خواهدبود.

2. مواد اوليه سلفون
هر چه پلي‌اتيلن به كار برده شده براي توليد مواد اوليه باكيفيت‌تر باشد، قيمت آن نيز بالاتر خواهد بود.

3. ميزان ضخامت
هرچه ضخامت سلفون ها بالاتر باشد مقاومت بيشتري داشته و مي‌توان براي انواع محصولات كه حتي لبه تيزي دارند، نيز از آن‌ها استفاده نمود.

 

شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: خريد سلفون، سلفون غذايي، قيمت سلفون، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۹:۲۱ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

درباره برند پاوررپ

برند پاوررپ  متخصص در بسته بندي محصولات است و با توليد بسته بندي مواد غذايي PVC، بسته بندي براي ماشين آلات و بسته هاي صنعتي با تلاش مستمر و تحقيق و توسعه از زمان تاسيس در سال 2002، بازار جهاني را رهبري مي كند.

 بي ضرر براي بدن انسان و استرچ PVC كه اولين محصول زيستي در صنعت است. بر اين اساس، ما توسط بسياري از كشورها براي تبليغ نام تجاري POWER WRAP خود در سراسر جهان متمركز شده ايم.

در كنار اين، برند پاوررپ بيش از 40 خط توليد را در بيش از 18 كشور صادر كرده است كه به مشتريان خود در زمينه انتقال دانش و فناوري از طريق مهندسين ماهر كمك مي كند و آنها را قادر مي سازد تا بسته بندي مواد غذايي PVC با كيفيت بالا را از محيط محلي خود توليد كنند.

علاوه بر اين، ما تا به حال در 5 كشور سرمايه گذاري مشترك ايجاد كرده ايم و در مورد چندين كشور براي ايجاد سرمايه گذاري هاي مشترك بيشتر در آينده بحث كرده ايم.

برند پاوررپ به سمت رشد و توسعه نه تنها به نفع خود، بلكه براي همه ما حركت مي كنند، زيرا در داخل و خارج از كشور اعتماد به نفس به دست مي آوريم و از تمام توانايي خود براي رهبري بين المللي براي رهبري جهان استفاده خواهيم كرد.

 

شما مي توانيد براي سفارش محصولات پاوررپ با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: سلفون، سلفون پاوررپ، استرچ، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۵۴ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

روكش پلاستيكي چيست؟

روكش پلاستيكي، يك لايه پلاستيكي نازك است كه معمولاً براي بسته بندي و محافظت از مواد غذايي استفاده مي شود تا آنها را در مدت زمان طولاني تري تازه نگه دارد. رول پلاستيكي كه معمولاً در جعبه‌هايي (سلفون) فروخته مي‌شود، به بسياري از سطوح صاف مي‌چسبد و بنابراين مي‌تواند روي دهانه يك ظرف بدون چسب محكم بماند.

مواد استفاده شده

روكش پلاستيكي در ابتدا از پلي وينيل كلريد (PVC) ساخته شد كه رايج ترين جزء در سطح جهان باقي مانده است.  PVC  داراي نفوذپذيري پاييني نسبت به بخار آب و اكسيژن است كه به حفظ تازگي غذا كمك مي كند.

يك جايگزين رايج و ارزان‌تر براي PVC، پلي اتيلن با چگالي كم (LDPE) است. چسبندگي آن نسبت به PVC كمتر است، اما مي توان با افزودن پلي اتيلن خطي با چگالي كم (LLDPE)، كه استحكام كششي سلفون را نيز افزايش مي دهد، اين مشكل را برطرف كرد.

در ايالات متحده و ژاپن، پوشش پلاستيكي گاهي اوقات با استفاده از پلي وينيليدين كلريد (PVdC) توليد مي شود.

نقش مهم روكش پلاستيكي

مهمترين نقشي كه پوشش پلاستيكي در بسته بندي مواد غذايي ايفا مي كند محافظت و نگهداري است. پوشش پلاستيكي مي تواند از فاسد شدن غذا جلوگيري كند، ماندگاري آن را افزايش دهد و كيفيت غذا را حفظ كند.

سلفون غذايي به طور كلي از مواد غذايي از سه جنبه محافظت مي كند: شيميايي (گازها، رطوبت و نور)، بيولوژيكي (ميكروارگانيسم ها، حشرات و حيوانات) و فيزيكي (آسيب مكانيكي). علاوه بر محافظت و نگهداري مواد غذايي، بسته بندي پلاستيكي همچنين مي تواند ضايعات مواد غذايي را كاهش دهد، اطلاعات مواد غذايي را برچسب گذاري كند، فرآيندهاي توزيع را تسهيل كند و ديد محصول و قابليت مايكروويو را افزايش دهد.

 

ادامه مطلب: روكش پلاستيكي چيست؟ 

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: روكش پلاستيكي، سلفون، پاوررپ، سلفون صنعتي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۰۸ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

سوالات رايج درباره روكش محافظ غذايي

1.چرا غذا در پلاستيك پيچيده شده است؟

بسته بندي مواد غذايي PVC براي بسته بندي مواد غذايي به دليل چسبيدن به خود و به ظروف غذا براي تشكيل يك مهر و موم محكم استفاده مي شود. اين بسته بندي با جلوگيري از ورود هوا، طراوت غذا را حفظ مي كند.

همچنين رطوبت را از غذاهاي خشك دور نگه مي دارد و از مواد غذايي مرطوب در برابر از دست دادن رطوبت محافظت مي كند. يكي ديگر از مزاياي استفاده از استرچ اين است كه بو را مسدود مي كند و از پخش شدن آن به ساير غذاهاي ذخيره شده در نزديكي جلوگيري مي كند.

2. آيا بسته بندي مواد غذايي در بسته بندي پلاستيكي بي خطر است؟

بله بي خطر است

هيچ مدركي حاكي از مضر بودن روكش مواد غذايي PVC نيست، اما ايده خوبي است كه بسته بندي را حداقل 2 سانتي متر از مواد غذايي دور نگه داريد.

3. تفاوت بين استرچ غذايي PVC و بسته بندي مواد غذايي غير پي وي سي چيست؟

استرچ اولين بار از پلي وينيليدين كلرايد، رايج ترين ماده ساخته شد. سلفون غذايي غير پي وي سي بيشتر از پلي اتيلن با چگالي كم ساخته مي شود.

تفاوت اصلي بين هر دو اين است كه روكش غذايي PVC يك محافظ چسبنده است در حالي كه غير پي وي سي اينگونه نيست.

4. آيا مي توان از روكش غذايي PVC در مايكروويو استفاده كرد؟

بله، اما ايده خوبي است كه سوراخ هايي براي تهويه بخار ايجاد كنيد. علاوه بر اين، استرچ  نبايد با مواد غذايي پرچرب تماس پيدا كند. بايد بدانيد كه اگر چربي در دماي بالا گرم شود، مي‌تواند پوشش پلاستيكي را ذوب كند.

 

ادامه مطلب: سوالات رايج درباره روكش محافظ غذايي

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: سلفون غذايي، خريد سلفون، سلفون محافظ غذا، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۰۷ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

انواع ظروف يكبار مصرف

امروزه روز زندگي ما به ظروف يكبار مصرف وابستگي شديدي پيدا كرده  است ؛ براي مثال بسياري از خوراكي هايي كه از سوپر ماركت ها، رستوران ها خريداري مي كنيد يا نذورات خود استفاده مي كنيد داخل ظرف يكبار مصرف به شما ارئه مي شود.

به طور كلي همه ظروف يكبار مصرف موجود در بازار شبيه به هم نيستند و براي خريداري كردن آن‌ها بايد اطلاعات كاملي جمع‌آوري نمود با ما همراه باشيد تا تمام نكات مربوط به انواع ظرف يكبار مصرف را زير ذره‌بين قرار دهيم.

ظروف پلاستيكي يكبار مصرف

ظرف يكبار مصرف pp : اين علامت را اگر در انتهاي ظرف يكبار مصرف به خصوص ليوان يكبار مصرف مشاهده كرديد اين علامت نشان مي دهد كه شما مي توانيد مايعات و غذاهاي گرم را با خيال نسبتا آسوده مصرف كنيد كه البته همانطور كه گفته شد فقط در مواقع ضروري. ليوان هاي يكبار مصرف و ظرف ماست را از جمله كاربردهاي اين نوع مي توان دانست.

ظرفهاي با علامت PET: ظرفهايي كه اين علامت را دارند از پلي اتيلن ساخته شده اند.اين ظروف بسته بندي به شدت در دماي بالا سرطان زا هستند و فقط در مواردي كه يكبار مصرف باشند مثل پك سس يا بطري يكبار مصرف آب استفاده مي شوند. اين ظروف نبايد جلوي نور خورشيد يا تحت حرارت قرار گيرند.

ظروف كاغذي يكبار مصرف
دسته ديگري از ظروف يكبار مصرف ظروف كاغذي هستند كه البته رايج ترين و به نوعي اصلي ترين نوع آن ها ليوان ها و بشقاب هاي كاغذي هستند كه آن ها هم طبيعي هستند و براي سلامتي ضرري ندارند ولي از قيمت بالايي برخوردار هستند.

اين امكان در فروشگاه ما وجود دارد كه طرح دلخواه خود را با هماهنگي به شماره هاي پشتيباني وبسايت ارسال كنيد تا روي ليوان هاي كاغذي چاپ شود و به عنوان يكي سورپرايز در مراسم هاي خود از اين ليوان ها با طرح دلخواه خود استفاده كنيد.

ظروف يكبار مصرف آلومينيومي
اين مدل از ظروف به صورت ظرف هاي تك پرس و دو پرس رايچ هستند با درب هاي جداگانه كاغذي. هنوز ضرري از جانب اين گونه ظرف ها گزارش نشده است به جز اينكه مقداري از آلومينيوم موجود در ظرف جذب غذا مي شود و ميزان زياد آلومينيوم براي بدن در بلند مدت ضرر دارد.

 

ادامه مطلب : انواع ظروف يكبارمصرف

شما مي توانيد براي سفارش انواع ظروف بسته بندي  يكبارمصرف با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: ظروف يكبارمصرف، ظروف بسته بندي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۱۰ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

سلفون پالت پيچ و انواع آن

 سلفون پالت پيچ از مواد پلي اتيلني تشكيل شده است به همين دليل خاصيت كششي بسيار بالا و همينطور چسبندگي و شفافيت زيادي دارد. به همين علت به يكي از بهترين پلاستيك هاي بسته بندي محصولات در صنايع مختلف تبديل شده است كه از جهات مختلف محصول بسته بندي را محفوظ نگاه مي دارد .

ويژگي هاي استرچ پالت پيچ

مقاومت بالا در برابر كشش و ضربه
پيچش منظم و طول مناسب رول
مقاومت كشساني بسيار بالا
حالت نگرفتن زير گرما
محافظت محصول از عوامل خارجي
محافظت از پالت در برابر گرد و غبار و آلودگي


كاربرد هاي سلفون پالت پيچ چيست؟
مهمترين كاربرد سلفون‌ صنعتي پالت پيچ در صنايع ساخت و ساز مي باشد. بسته بندي مصالح ساختماني با اين سلفون از نفوذ رطوبت و كاهش كيفيت آن ها جلوگيري مي كند. از كاربردهاي ديگري كه براي استرچ پالت پيچ مي توان در نظر گرفت، استفاده صنايع غذايي براي بسته بندي مواد غذايي مي باشد.

 

ادامه مطلب:سلفون پالت پيچ و انواع آن

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: سلفون پالت پيچ، سلفون صنعتي، استرچ پالت پيچ، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۵:۴۷ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

استفاده از سلفون براي محافظت از مواد غذايي

بسته بندي (سلفون) نقش محافظت را ايفا مي كند و عدم استفاده از آن ممكن است ، خطر خراب شدن سريع محصولات و افزايش ضايعات مواد غذايي افزايش يابد. به دلايل مختلف از پلاستيك ها در بسياري از بسته بندي ها و ظروف غذا استفاده مي شود.

آسيب‌هاي عدم توجه به حفظ مواد غذايي با روش‌هاي پيشگيرانه

بيماري‌هايي وجود دارد كه ماهيت عفوني يا سمي دارند و از طريق خوردن غذاي آلوده وارد بدن مي‌شوند. هر فردي در معرض ابتلا به چنين بيماري‌هايي قرار دارد. غذا به عنوان منبع توليد انرژي در بدن اگر آلوده يا فاسد باشد، مي‌تواند منشاء بيماري‌هاي مختلف و در رأس آنها بيماري‌هاي گوارشي و مسموميت‌هاي غذايي در انسان باشد.

عوارض ناشي از آلودگي مواد غذايي:

الف) عفونت‌هاي غذايي

ب) مسموميت‌هاي غذايي

ج) عوارض ناشي از انگل‌ها

بنابراين سلفون‌ غذايي ها يكي از بهترين و ارزانترين روش‌هاي پيشگيري از آسيب‌هايي كه در بالا بيان شد، مي‌باشند.

اهداف اصلي از پوشاندن مواد غذايي با سلفون محافظ غذا


الف) حمل و نقل بهتر و آسانتر مواد غذايي
ب) كاهش ضايعات
ج) جلوگيري از نفوذ آلودگي و رطوبت

 

ادامه مطلب: استفاده از سلفون براي محافظت از مواد غذايي

مطالب پيشنهادي: تاريخچه سلفون

با ما در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۰۲ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

تاريخچه سلفون

تاريخچه سلوفان كه امروزه سلفون ناميده مي شود بر مي گردد به سال 1908 در فرانسه زماني كه جكوئيس برندربرگ در رستوراني كه نشسته بود شاهد ريختن نوشيدني روي لباس فردي بود و اين باعث تصميم بگيرد تا محافظي براي پوشش مواد غذايي تهيه كند.

كند .سرانجام در سال ۱۹۱۲ جكوئيس توانست اولين ماشين ساخت فيلم هاي سلفوني را وارد خط توليد شركت كند . سلوفان از تركيب دو واژه سلولوز و ديافين به معني شفاف گرفته شده است .

شركت شكلات سازي آمريكايي با نام تجاري White Man’s Candy اولين مصرف كننده سلفون بود .اين شركت در سال ۱۹۱۲اقدام به استفاده از اين محصول در بسته بندي شكلات هاي خود كرد .

سلفون به طور مداوم از سال ۱۹۳۰ تا كنون جزو  اصلي ترين آيتم هاي صنعت بسته بندي و چاپ محسوب مي شود. از سال ۱۹۶۰ به بعد شاخه هاي مختلفي با ويژگي هاي متنوع از سلفون ها ايجاد شدند.

 

ادامه مطلب: تاريخچه سلفون

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش پاسكوپلاس با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09015933901

02165735947

 


برچسب: تاريخچه سلفون، خريد سلفون، سلفون صنعتي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۱۳ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)