فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس .

فروشگاه اينترنتي پاسكوپلاس

استرچ مبلمان چيست؟

محصولات چوبي ازجمله مبل براي در امان ماندن در برابر در برابر آسيب هايي مانند ؛ خط‌و‌خش، گردوغبار، رطوبت و ديگر عوامل نياز به يك بسته‌بندي مقاوم و بسيار مستحكم دارند. در حال حاضر بسته‌بندي مبل با متريال‌هاي مختلفي انجام مي‌گيرد كه سلفون مبلي از رايج‌ترين آن‌ها مي باشد.

استرچ بسته بندي مبلمان

سلفون مبلي يكي از پركاربردترين ابزار بسته‌بندي مبل در فروشگاه‌ها و كارگاه‌هاي توليدي و يا به هنگام اثاث كشي  است كه خاصيت كشساني وچسبندگي بسيار بالايي دارد و در مقابل تمام عوامل آسيب‌رسان از مبل محافظت مي‌كند.

قيمت توليد سلفون مبل
براي توليد سلفون و نايلون از مواد اوليه پتروشيمي استفاده مي شود. عوامل تاثيرگذار بر قيمت سلفون عبارتند از: نوع مواد اوليه مصرفي و فرآيند توليدآن، ميزان ابعاد و ضخامت محصول. اين عوامل سبب افزايش يا كاهش هزينه نهايي مي شوند كه قيمت آن هر روزه همراه با قيمت دلار در حال نوسان است از همين رو قادر به درج ليست قيمت دقيق نيستيم.

 

ادامه مطلب: استرچ مبلمان چيست؟

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۵:۵۷ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از ظروف يكبار مصرف

آمارها نشان مي دهد كه ايران ظرفيت بالايي براي توليد گياهي ظروف بسته بندي دارد و مي‌توان با تغيير الگوي مصرف خانواده‌ها و وضع قوانين محدود كننده، توليد اين ظروف را ازچند كارخانه محدود فعال در حال حاضر به ده‌ها كارخانه مولد گسترش داد، اكنون قريب به پنج هزار كارخانه و كارگاه توليد ظروف يك‌بار مصرف در كشور وجود دارد، اين درحالي است كه تنها تعداد اندكي مجوز توليد اين ظروف را دارند .

 موارد استفاده از ظروف يكبار مصرف

طبيعي است كه وقتي كالايي اين چنين جاي خود را در سبد خانوار باز مي‌كند، با چند اطلاعيه بهداشتي مصرف آن محدودنمي‌شود، اما استفاده صحيح از اين پديده حداقل كاري است كه مي‌توان نسبت به آن اميدوار بود. اما علاوه بر انواع پلاستيك‌هايي كه به عنوان ظروف يك بار مصرف در سرو چاي ياغذا مورد استفاده قرار مي‌گيرند، دسته‌اي ديگر از اين مواد به عنوان ظروف آشپزخانه،ظروف نگهداري غذا در يخچال، ظروف بسته بندي مواد غذايي به خصوص لبنيات مانند ماست وپنير و همچنين بطري‌هاي آب معدني استفاده مي‌شوند كه استفاده از اين ظروف نيزمستلزم رعايت نكات ايمني خاصي است.

توصيه ها ي بهداشتي در استفاده از ظروف يكبارمصرف

1. اولويت به ترتيب ظروف شيشه اي، فلزي، كاغذي و در نهايت ظروف PET هستند. البته اين ظروف به علت تجزيه ناپذير بودن آن به عنوان يك معضل زيست محيطي هستند و در نتيجه در اولويت آخر قرار مي گيرند. 

2. ظروف يكبار مصرف بيرنگ و شفاف فقط براي غذا ها و نوشيدني هاي سرد مناسب هستند.

3. از ليوان هاي مقوايي ( سلولزي ) براي نوشيدن مايعات داغ استفاده كنيد .

 

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09015933901

02165735947


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۵۹ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

معرفي ظروف PP

توليد اقلام يكبارمصرف پلي پروپيلن (PP) معمولاً براي انسان بي‌خطر تلقي مي‌شود. ظروف PPايمن‌ترين پلاستيك محسوب مي‌شود و يك پلاستيك مقاوم در برابر حرارت است. به دليل تحمل گرماي زياد، حتي در معرض آب گرم يا داغ قرار گيرند ، بعيد است ذوب شوند. 

ظروف PP در مقايسه با بسياري از پلاستيك‌هاي ديگر حاوي مواد پركننده، نرم‌كننده‌ها و مواد افزودني بسيار كمي است، اما ممكن است درون آنها مقداري محدودي از اين نوع مواد وجود داشته باشد. باتوجه‌به اينكه در اين نوع ظروف از يك نوع پلاستيك خاص استفاده مي‌شود بهتر است بيشتر درباره ايمني آنها صحبت كنيم.

ويژگي‌هاي ظروف pp:

قيمت بسيار مناسب

تركيب آسان با شيشه و فلز

مناسب براي قالب گيري

ضدخش و داراي مقاومت بالا در برابر گرما و ضربه

 

ادامه مطلب: معرفي ظروف PP

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

09015933901

02165735947


برچسب: ظروف يكبارمصرف، ظروف بسته بندي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۰ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

ظروف يكبار مصرف و محيط زيست

ظروف يكبار مصرف امروزه جزو جدايي ناپذيري از سبك زندگي همه ي ما شده است. چرا كه زندگي را بسيار ساده تر و لذت بخش تر كرده است. البته هميشه اين سوال وجود دارد آيا با استفاده از ظروف يكبارمصرف و به طور كلي پلاستيك باعث آسيب رساندن به محيط زيست مي شويم؟

شايد ساده ترين جواب به اين سوال يك بله باشد و راه حلش استفاده نكردن از پلاستيك در تمامي اشكال آن؛ اما نبايد فراموش كنيم پلاستيك در بسياري از امور زندگي ما نقش دارد و هرگز نمي توانيم آن را به كلي كنار بگذاريم.

اما چرا همه ميگويند پلاستيك به محيط زيست آسيب ميرساند؟
جالب است بدانيد پلاستيك كمترين آلودگي را در فرايند توليد خود دارد و يك عنصر مفيد و پر اهميت براي تمامي صنايع و زندگي بشر است. تصور كنيد در دوران كرونا ماسك و لباس پزشكان بدون پلاستيك امكان ساخته شدن نداشت يا حتي سرنگ و سرم و يا روكش *** و كپسول يا جليقه نجات، پستونك بچه، ظروف بسته بندي و بسياري ساخته هاي ديگر كه اگر پلاستيك نبود هرگز امكان ساخت آن را نداشتيم.

مزايا ظروف يكبار مصرف و يا پلاستيكي
1.داراي مقاومت به مواد الكلي

2.صرف انرژي كمتر براي توليد

3.قابليت شكل پذيري بالا با گستردگي متفاوت خواص فيزيكي

4.طرح پذيري

5.شفاف بودن

 

ادامه مطلب: ظروف يكبار مصرف و محيط زيست

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09015933901

02165735947


برچسب: ظروف يكبارمصرف، ظروف بسته بندي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۳:۰۸ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)

ظروف پلاستيكي مناسب براي غذاهاي گرم كدام اند؟

ظروف بسته بندي از مواد مختلفي از جمله پلاستيك، فوم، آلومينيوم، كاغذ و موارد ديگر ساخته مي‌شوند. اما همه آنها در برابر حرارت مقاوم نيستند و براي استفاده در مايكروويو ايمن نيستند. اين مسئله اغلب باعث مي‌شود اين سوال در ذهن مشتريان ايجاد شود كه “آيا اين ظرف براي استفاده در مايكروويو امن است؟” يا “ظروف قابل استفاده در مايكروويو كدامند؟” و يا “ظروف ايمن براي استفاده در مايكروويوها چه ظروفي است؟”

ظروف پلاستيكيPP

ظروف PP از پليمر هايي با همين نام تشكيل شده اند. اين ظروف پلاستيكي مناسب براي استفاده در حرارت هاي بالا تا ۱۲۲ درجه سانتيگراد هستند. از ديگر ويژگي اين مواد ميتوان به قابليت استفاده در يخچال هاي فريزر اشاره كرد. برخي از پلاستيك ها، مانند آن هايي كه حاوي BPA يا ساير مواد شيميايي مضر هستند، مي توانند بر بدن ما يا دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم تأثير منفي بگذارند. پلي پروپيلن، يك پلاستيك پيچيده، به طور كلي براي انسان بي خطر در نظر گرفته مي شود. لذا در دسته پلاستيك هاي داراي (food grade) قرار ميگيرد.

ساختار پلاستيك PET

ساختار ظروف PET از هيدروكربن تهيه ميشود. به دليل ساختار اين مواد ظروف پلاستيكي تهيه شده از PET مناسب براي نگهداري مواد غذايي گرم ميباشد. ظروف پت از تركيب هيدروكربن هاي نفت خام شامل اسيد ترفتاليك و اتيلن گليكول تشكيل شده است و با افزودن بعضي از كاتاليزورها در شرايط صنعتي بدست مي آيند؛ اين مواد با قرار گرفتن در حرارت (معمولا بين دماي ۱۸۰تا ۲۰۰ درجه) شروع به ذوب شدن كرده و فرم الاستيكي را بوجود مي‌آورند؛ و سپس توسط دستگاه‌هاي مخصوص، سرد شده و با توجه به نوع كالاي مورد نظر به مواد شكل داده شده و قالب گيري مي‌شوند.

 

ادامه مطلب: ظروف پلاستيكي مناسب براي غذاهاي گرم كدام اند؟

شما مي توانيد براي ارتباط با واحد فروش با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09015933901

02165735947


برچسب: ظروف يكبارمصرف، ظروف بسته بندي، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۳:۴۹ توسط:مبينا سرمدي موضوع: نظرات (0)